I.Boice | Iranian Boice Community


ووووووواو دوستان دیروز تولد هادی جان بوده من یکم دیر متوجه شدم!!! :( ولی بااین حال برای تبریک هیچ وقت دیر نیس !

هادی جان خیلی خیلی بهت تبریک میگم و امیدوارم که به تمام آرزوهات برسی!!!

ایشالا سال دیگه از این کیک ها میخریم و جشن میگیریم :)

 


نظرات شما عزیزان:

مهسا19
ساعت3:14---30 خرداد 1393
اصلا مگه قرار بود بدون ما باشه؟! :| اگه منو نبری که خودم دونه دونه موهاتو می کنم! :||||| شوخی کردم داداشی
ایشالا به آرزوهات برسی
پاسخ:^_^


نگار
ساعت11:34---29 خرداد 1393
سلام ببخشید دیر تولدتون رو تبریک میگم ولی با همه اینها بازم مبارک باشه امیدوارم زندگی شادو شادتر داشته باشین
و روزی کنسرتای cn blue رو زنده و در خود سالن ببینید
پاسخ:مرسییییییی خیلی ممنون,ایشاا.. باهم دیگه بریم*_^


مهسا19
ساعت2:40---29 خرداد 1393
هادی تولدت مبارک؛ امیدوارم زندگی خوبی داشته باشی و همیشه شاد و سلامت باشی خیلی خیلی مبارکه
راستی امیدوارم که بتونی cnblue رم از نزدیک ببینی و تو کنسرتاشون شرکت کنی
پاسخ:خیلی ممنون,امیدوارم همه این اتفاقات کنار تو و بقیه دوستام برام بیافته^_^


sara
ساعت19:29---28 خرداد 1393
Tavaloodetoon mobarak
پاسخ:مرسی ممنون^_^


پوران
ساعت19:24---28 خرداد 1393
خخخخ مسلما جواب تبریک تولدت رو باید خودت بگی
اختیار دارین مدیر وب باشی و توی پست جدا تبریک نگیم!!! اگه زودتر باخبر میشدم برات ویدیو تبریک میذاشتم
اووو حالا تا تولد من خیلی مونده من آبانم
ایشالا که به همه ی ارزوهات برسی
پاسخ:ممنونم,ایشاا...^_^


شین وو
ساعت18:05---28 خرداد 1393
ووییییییییییییی حالا من فقیرم پول ندارم کادو بدم تو که فقیر نیستی گدا ! خخخخخ اصلا نخواستم میرم بستنی بخورم هوووووووووم خخخخخخخخخخ
بیا اینم کادوت
خوب شد! خخخخخخ تفلدت موبالک داداشی!
پاسخ:ولی بی شوخی یه چیزی آماده میکنم*_^


vida
ساعت17:01---28 خرداد 1393
سلاااام!تولد تولد تولدت مبارک!ایشالا 120000000 ساله بشی داداشی!کیک تولدش هم با من فقط تعداد شمعاشو بی زحمت خودت جور کن!حالا جدا از شوخی ایشالا همیشه پاینده و سربلند باشی!
پاسخ:ایشاا... در کنار شما و بقیه دوستان^_^


شین وو
ساعت16:24---28 خرداد 1393

واااااااااااااااااااااااای مبارکه بابا مبارکههههههههههههههههههههههههه ایشالا صد ساله شی نه صد و بیست ساله شی نه صد و بیست سال کمه همیشه زنده باشید ! خوب شعرمم خوندم حالا کیکم رو بدید میخوام برم کار دارم خخخخخ

پاسخ:با اجازه,پوران چون تولد منه,خودم جواب میدم*_^

کیکت رو ایشاا.. رسیدم خونم بهت میدم

تو اول کادوت رو بده



پوران
ساعت15:27---28 خرداد 1393

خیلی حیف که نتونستم دیشب تبریک بگم

پاسخ:خواهش میکنم

بابا زحمت کشیدی اینکار را دیگه چیه؟فکر کردم مخوای یه گوشه ای تو یکی از پستا بهش اشاره بکنی^_^{الکیچشمک}

تولد خودت کیه؟



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: پوران ׀ تاریخ: چهار شنبه 28 خرداد 1393برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com